Bli sponsor

Vill du bidra med att vara eller förmedla en ny samarbetspartner till klubben?

Vi erbjuder fina paket från Bronspartner till Platinpartner.

Eller kanske du vill bidra som friends till vår regnbågsflagga som befinner sig i hörnet på plexiglaset vid isen?

Färgerna gul, orange, röd och lila kan fortfarande bokas.

Hör av dig till Hanna om du är intresserad.

Utan sponsorer så finns det ingen föreningsidrott i Sverige. Ert stöd är otroligt uppskattat, och faktiskt helt avgörande.

På sidan här ser du vilken storlek av skylt vi kan hänga upp för våra guldsponsorer (15.000kr/år) (AB bostäder) och som silversponsor (10.000kr/år) (Senäte, Eurofins).  Bredvid vår fina åkare som utför en Bielman-piruetten i sin röda klänning. Även kombinationer med banderoller på plexiglasen (en banderoll värd 5000kr i sponsring) får man välja. För en bronssponsor kan vi hänga upp en skylt i storleken ni ser bredvid den stora skridskon i ishallen. Allt annat som ingår i sponsringspaket ser ni ovan i länken.

Tack för ditt stöd!